Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~eternalchild | użytkownik

imię i nazwiskoJoaś S. adresSzczecin/Olsztyn zarejestrowany23.06.2008 @09:28:35 ostatnio na stronie20.02.2014 @18:42:27

bez nieporządku.
idealnie w swoim chaosie.
w swojej złożoności.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty57 komentarze405 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~madoka    16.01.2009 @19:06:34
Tobie też to się zdarza? Mi usuwają, bez praktycznie żadnego wytłumaczenia, cholernie to miłe :/
~ejgosz    16.01.2009 @13:45:23
a ty czemu sie nie odzywasz? ....
~loolus    08.08.2008 @20:34:40
pięknie, pięknie siostro
~ikka    08.08.2008 @19:42:02
Dziękuję za komentarze.
~MariaAnt    08.08.2008 @19:38:35
dzięki
~gdzieQmojaQkura    08.08.2008 @18:39:44
taaak xD
dzisiaj osmiolatek <kuzyn> skomentowal moje dzisiaj dodane zdjecie:
- nie podoba mi sie
- a dlaczego?
- jakos tak malo kolorow w nim

buehheheheh
_______
~zzuczekk    08.08.2008 @18:37:39
miło mi, że się podoba
~zzuczekk    08.08.2008 @18:16:14
dziękuję
~gdzieQmojaQkura    06.08.2008 @13:57:34
ojj tam jakich sporych.. horyzont to tylko kwestia spojrzenia przeciez kazdy inaczej widzi a obrocenie o 2 stopnie jakies 5 sekund zajmje w photofiltrze a z ostroscia roznie bywa... ja przytakich zdjeciach staram sie ja recznie ustawiac af nie zawsze radzi sobie z morzem... ale za to kolorki jakie cudne
pozdrawiam.
_______
~marienkafer    06.08.2008 @10:35:33
~Shagret    06.08.2008 @10:03:08
w sumie nie wiem co to za miejsce juz zapomnialem
~akashaaa    29.06.2008 @09:30:30
dziękować ^^
~laseen    28.06.2008 @23:06:10
huh, dzięki, ale na serio wszystkie są mega amatorskie =P a, że nie wyglądają to tylko mnie cieszy, bo wyglądać nie mają ^^
~NaBarykady    27.06.2008 @12:12:53
masz okazję w takim razie ;]
~Opala    26.06.2008 @15:15:55
Dzięki
_______
Kanibale, gonią mnie kanibale...
~rudolf339    26.06.2008 @13:50:28
a nie ma za co
-tandetna    26.06.2008 @13:42:50
dziękuję.
~laseen    26.06.2008 @00:02:17
serio, strasznie mi miło (:
miło słyszeć takie rzeczy, szczególnie gdy jest się 17-letnią amatorką, która wszystkie fotki robi sobie (bo nie ma komu) i we własnym pokoju (bo nie ma gdzie) i w nocy (bo nie ma kiedy). xD

(:
~Frutella    25.06.2008 @22:09:43
Warszawa, nasza kochana stolica. ;D
[choć ja tam wolę moje Katowice. ]
~laseen    25.06.2008 @19:43:02
Dzięki bardzo ^^ (szczególnie dzięki, że to był autoportret (; )
~EwaEk    25.06.2008 @19:15:22
dziękuję.
_______
nie uśmiechał się wciąż ocierał łzy.
~Semideus    25.06.2008 @18:28:13
dziękuję
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~wzteam    25.06.2008 @15:33:55
dzieki
~bartolo    25.06.2008 @14:18:52
dzięki..:D
~agata10000    25.06.2008 @12:24:57
no prob
_______
nie pamiętam, kiedy się spać kładę.
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt